Com funciona una estratègia de vendes online?

Vendre per internet és una acció que tota empresa que estigui present a internet, hauria de tenir com a prioritat. Moltes empreses es posen a vendre per internet treballant exclusivament en campanyes de publicitat, la qual cosa implica una inversió constant en màrqueting online que amb prou feines portarà resultats positius una vegada que es deixin de dur a terme aquestes campanyes. A Apialia Girona, us expliquem alguns processos efectius per aconseguir vendes per internet, sense tenir que recórrer a grans inversions en campanyes.

Per vendre es necessita una estratègia

Hi ha quatre aspectes que hem de tenir en compte per crear la nostra estrategia:

1. Tot projecte requereix d’una inversió inicial
Les empreses necessiten quantificar perfectament el nivell d’inversió que hauran de realitzar per aconseguir vendes. Sense una inversió prèvia, no hi ha èxit possible.

2. El gran error d’oblidar el públic objectiu
Abans que vendre per internet, cal comunicar-se amb el potencial comprador, saber més sobre ell i conèixer on està ubicat, per dissenyar una estratègia més  ben dirigida. Per això, s’ha d’analitzar tant les seves dades, el seu perfil, com també els relacionats amb el seu comportament a internet. Tenint en compte aquests i altres aspectes, ja es podrà orientar l’estratègia, la inversió necessària per dur a terme el màrqueting online i sobretot, com arribar a vendre per internet i aconseguir recuperar una part de la inversió.

3. Sense visibilitat, no hi ha vendes
Sembla molt obvi, però pots tenir el millor servei i el millor preu, però si els teus potencials compradors no et troben en els cercadors, no podràs aconseguir visites, i menys encara més difícil vendes.

4. Cicle de vendes online: Com funciona?
Per mantenir una bona estratègia de vendes, s’han de dirigir les accions tenint en compte tres principals fases:

  • La primera fase de captació a través de posicionament web, xarxes socials, email màrqueting, advergaming…
  • Una segona fase de conversió, en aquesta fase, els usuaris que han rebut el missatge comercial, entren al web amb un interès real en un producte o servei concret.
  • La fase de fidelització
    És la fase principal, i que tota empresa hauria de tenir en compte. Vendre per internet no és només captar nous clients, sinó fer una fidelització dels ja existents, i dels que estan satisfets amb allò que han contractat.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *