Coneix les 4 noves tecnologies aplicades al sector immobiliari

El personal shopper dóna un servei als interessats a estalviar temps, diners i complicacions a l’hora de comprar casa. Es tracta d’una persona amb ampli coneixement de les tendències i del mercat del vestir que ens ajuda a comprar aquelles peces que ens convenen d’entri tot el que es porta. Però aquesta idea és aplicable a altres sectors. A l’immobiliari, per exemple, van arribar els personal shopper fa pocs anys.

Va començar als països anglosaxons com alguna cosa exclusiva per a gent amb recursos. A poc a poc s’ha anat fent més comú i gràcies en part a l’arribada de les noves tecnologies. Aquestes han reforçat els serveis del personal shopper, de manera que ja són més assequibles.

Comptem amb algunes d’última generació que ajuden en aquest sentit al personal shopper immobiliari:

1. Aplicacions MVI: Els Mètodes de Valoració Immobiliària (MVI) dels registradors ofereixen valoracions reals del preu del metre quadrat amb els tancaments dels últims anys. Això ens dóna un preu real del que s’ha venut a la zona, que es compara amb diferents preus d’oferta.

2. Google Glass: Les Google Glass permeten visitar els habitatges juntament amb els clients que no es trobin en aquest lloc, per la qual cosa els estrangers es converteixen en el seu principal públic. També permet accelerar la decisió de compra, evitant que perdis l’oportunitat de veure la casa que estàs buscant en qualsevol moment.

3. Due diligence: Els Informes Tècnics permeten realitzar due diligence (recerca prèvia a la signatura d’un contracte) en els habitatges finalistes del procés de compra perquè aquesta sigui segura.

4. CMR de compradors: És un programa intern que permet enviar les demandes actuals dels clients a diferents associacions immobiliàries per facilitar l’obtenció dels habitatges desitjats.

 

Coneixies aquestes tecnologies? Què et semblen?

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *